خانه -- بازاریابی اینترنتی -- هشتگ و کاربردهای ان

هشتگ و کاربردهای ان

هشتگ را می توان یک کلمه و یا عبارت نامید که به صورت # نمایش داده می شود و معولا از ان برای شناساندن عبارات و یا کلمات کلیدی در شبکه های اجتماعی استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم تا هشتگ را معرفی کنیم و سپس کاربردهای ان را در بازاریابی شبکه های اجتماعی بیان کنیم.

هشتگ:

برای استفاده‌هشتگ می توانید کلمه یا عبارت خود را بدون فاصله و یا نقطه بعد از علامت # قرار دهید. هشتگ‌ها به بزرگ و کوچک بودن کلمات حساس نمی باشند و هر طور که شما تایپ کنید مورد استفاده قرار می گیرند.

هشتگ

برای جستجو یک‌هشتگ خاص نیز می توانید با استفاده از علامت ذره بین که در پایین صفحه قرار گرفته است استفاده و ان را جستجو کنید. اگر این عبارت از قبل ساخته شده باشد در لیست برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید با کلیک برروی ان به صفحه ای که ان پست و یا عکس در ان منتشرشده است بروید .

استفاده از هشتگ برای تبلیغات:

در این روش می بایست یک‌هشتگ خاص و مخصوص برند خود بسازید. این‌هشتگ می بایست کاملا با کسب و کار و خدمات شما مرتبط باشد و ان را کامل بشناساند و از دنبال کنندگان خود بخواهید تا ان را بیشتر استفاده کنند.

هشتگ

استفاده از هشتگ های محبوب و معروف:

وقتی از یک‌هشتگ توسط کاربران بسیار زیاد استفاده می شود ان هشتگ محبوب و یا به اصطلاح ترند می شود. شما می توانید با شناسایی یک‌هشتگ ترند که با کار شما نیز مرتبط است از ان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. به اینکار هشتگ دزدی نیز اطلاق می شود.

استفاده از هشتگ‌های مربوط به متن و پست های شما:

در بسیاری از موارد نیز شما می توانید با بکار نبردن یک‌هشتگ برند و یا خاص کار مورد نظرتان را انجام دهید. در این روش می توانید از هشتگ مرتبط با پست خود استفاده کنید و از ان برای تبلیغات  محصول و یا خدمات خود استفاده کنید.

هشتگ

اختصاصی از آی تی نیوز

درباره‌ی avatar

حتما ببینید

پیامک

مخفی کردن پیامک ها در موبایل های اندروید

یکی از طرفدار ترین امکانات گوشی ها امکان ارسال و خواندن پیامک هاست. پیامک ها نیز مانند بسیاری از اطلاعات موجود در گوشی ها از اطلاعات شخصی و بسیار مهم است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *